Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

miercuri, 10 aprilie 2013

Gogosi pufoase

 

Ingrediente:

700 gr faina de calitate superioara,
25 gr drojdie proaspata,
400 gr lapte,
3 linguri zahar,
3 linguri ulei,
3 galbenusuri,
sare,ulei pentru prajit
rom dupa gust.
Eu am pus in robot intai faina, am facut o gaura in mijloc si am adaugat laptele caldut in care am pus o lingura de zahar si drojdia sa se dizolve. Dupa care am adaugat si restul ingredientelor.Am lasat robotul sa isi faca treaba si  aluatul trebuie sa fie elastic si sa se dezlipeasca usor de pe vas.Il lasam la loc caldut sa dospeasca, acoperit cu un servet .Cand este gata crescut il intindem pe masa si il taiem cu formele .Il lasam aprox. 15 min pe masa sa dospeasca dupa care punem intr-o tigaie adanca ulei, il incingem bine si punem fiecare gogoasa cu partea de jos in sus.Eu le-am taiat cu o forma rotunda si alte forme mai mici(inimioara, steluta si floare), pentru fica-mea si i-au placut le nebunie.Va doresc pofta buna si in pozele de mai jos vedeti gogosile gata taiate dar lasate la dospit pe masa si in cealalta poza produsul finit, gogosi si gogosele pentru mici si mari.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu