Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

vineri, 28 iunie 2013

TORT MINNI MOUSE

Ingrediente blat:

7 oua,
210 g faina,
210 g zahar,
un praf de sare.
Mixam ouale cu praful de sare si zaharul, pana compozitia isi dubleaza volumul si se deschide la culoare.Adaugam faina treptat si amestecam cu grija de jos in sus. Il turnam in tava dar nu tot in acelasi loc. Nivelam si lovim tava de masa de cateva ori sa iasa bulele de aer. Il vom coace  la 170 grade, aprox 20-25 min. Cand este auriu si se desprinde de pe margini , este gata.Nu deschidem usa cuptorului, la sfarsit il lasam putin sa se raceasca cu usa cuptorului deschisa. Reteta acestui blat am luat-o de aici.
Blatul este fenomenal, si de acum inainte am sa il folosesc mereu :)

Crema ganache :

600 gr frisca lichida (Hulala),
600 gr ciocolata pura (Valor).
Incalzim  frisca lichida in microune sau intr.-o craticioara la foc mic, si o turnam peste ciocolata rupta in bucatele mici, amestecam bine cu un tel. :) as manca-o asa... ce buuuna e...:)))
Cand sa racit o dam la frigider 4-5 ore sau peste noapte...sau in caz de criza de timp la congelator 1/2 ora. O batem cu mixerul bini di tat...:))
Cu aceasta crema buna de te lingi pe degete vom umple tortul nostru.

 

Siropul:

 150 ml apa,
70 gr zahar. Facem un sirop cu care vom insiropa blaturile, inainte de a pune crema.

Decor:

500 gr fondant roz pentru a imbraca tortul,
100 gr fondant negru, rosu , alb si roz pal, aprox...
Am imprimat figura la Minni .........multumesc d-lui google...ca exista :)  si am decupat si modelat fiecare parte in parte ( cap cu fondantul negru, funda si gura cu rosu, ochii cu culoarea alb si respectiv negru si  pentru fata un roz pal).
Le-am lasat pe hartie de copt sa se usuce si apoi cand am terminat de imbracat tortul le-am lipit deasupra pe tort. ;)
De jur imprejur am pus o panglica de fondant rosu si cateva fundite roz... si gata...:)) ce bucuroasa o fost fica-mea cand l-a vazut.

si sectiunea ciocolatoasa...of doamne ca bun mai e...:)))

Sa ne fie de bine;) ...tortul l-am facut pentru fica-mea care a implinit trei anisori...la multi ani Iulia :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu