Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

marți, 11 martie 2014

NEGRESA PUFOASA

Ingrediente:

2 oua,

600 gr zahar,

700 gr faina,

300 ml ulei,

300 ml lapte cald,

1 lingura bicarbonat,

6 linguri cacao,

6 linguri gem ( eu am pus de capsuni),

vanilii,

esente (eu am pus rom).

Mixam ouale cu zaharul si vaniliile, pana se albesc. Adaugam treptat si alternand uleiul, laptele si faina. Punem si bicarbonatul iar la sfarsit cacao si gemul. Eu am adaugat stafide in compozitie. Punem intr-o tava 25/35 hartie pentru copt si turnam compozitia, dam la cuptor. A crapat putin deasupra dar am reparat-o cu glazura ;) Cand este rece punem glazura .

Glazura:

125 gr ciocolata neagra,

50 gr unt, 

3-4 linguri lapte.

Incalzim ingredientele pentru glazura in microunde si o vom amesteca bine cu un tel. Intindem peste prajitura si nivelam.Decoram dupa plac ;)
Pofta buna dragilor. Reteta am luat-o de la Pokhas , multumesc e foarte buna, merita facuta . :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu