Totalul afișărilor de pagină

Prima pagina

joi, 25 iulie 2013

CHESSECAKE CU CIOCOLATA , CIRESE SI MIKADO

Un chessecake si o aniversare, frumoasa de altfel...aniversam patru ani de casnicie :) ...parca acum imi amintesc acea zi , cate emotii...cum ne transpirau palmele de emotii :))

Ingrediente:

200 gr biscuiti,
200 gr unt .
Mixam biscuitii fin, topim untul in microunde si il turnam peste biscuiti. Amestecam bine cu o lingura . Intr-o forma pentru tort vom pune hartie de copt, asezam biscuitii si ii presam bine cu o lingura. Dam la rece pana pregatim branza.

Crema de branza:

2 cutii de branza , fiecare de 500 g, quarq marca exquisa
250 gr philadelphia,
5 oua,
300 gr zahar,
200 -300 gr cirese.
vanilie ( eu am gasit branza cu aroma de vanilie asa ca nu am mai pus-o).
Mixam crema de branza quarq si philadelphia cu zaharul cateva minute, adaugam pe rand cate un ou si mixam bine. O turnam peste baza de biscuiti , pe care i-am dat mai devreme la rece. Asezam ciresele si il dam la cuptor, pana vedem ca chessecake-ul s-a copt. Cand este gata il vom lasa in cuptor cu usa deschisa sa se raceasca incet. Cand este rece il vom da la rece, preferabil peste noapte.

Decor:

100 gr ciocolata neagra,
200-300 gr cirese fara samburi, le asezam peste chessecake
50 ml lapte,
5-6 betisoare de Mikado ( pentru cine nu stie sunt betisoare invelite in ciocolata)...buneee rau :))
Ciocolata o topim in microunde cu laptele si o amestecam bine, cand e rece o vom turna peste cirese, dam la rece, apoi decoram cu betisoarele de Mikado.
Dragilor va poftesc la o bucata de cheesecak-ul meu delicios...virtual daca altfel nu se poate ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu